Wybierz ostatnie

O nas

Jesteśmy specjalistami wielu dziedzin. Lubimy co robimy, robimy co lubimy.

Eksperci z marketingu, designu, działań w internecie, grafice i sprzedaży, pomagamy każdemu w efektywny sposób

Właśnie czytasz naszego bloga, a tutaj jest nasza firmowa strona www

Kontakt

Linki

Dlaczego kontent powinien być elementem dobrej strategii SEO

Praktyka upychania słów kluczowych w tekście nie daje już tak dobrych efektów jak kilka lat temu. Teraz w dobrze przygotowanej […]

Czytaj całość...

Wady zakupów w sieci

Niestety nie ma rzeczy doskonałych. Z tego względu zakupy w internecie posiadają kilka negatywnych aspektów. Na pewno dla wielu najważniejsze […]

Czytaj całość...

Model SaaS

Coraz częściej spotkać się z określeniem „Model SaaS” w kontekście obejmującym projekty stron WWW. Dla laika, który spotyka się z […]

Czytaj całość...

Kampania SEO – czyli jak dobrze zacząć?

Wszyscy wiemy jak trudno jest dziś wypromować własną stronę internetową. Wiemy też, że kiedy szukamy czegoś konkretnego w Internecie (wstukujemy […]

Czytaj całość...

Podstawowa forma reklamy internetowej, czyli niedoceniane internetowe bannery reklamowe

Internet się poszerza, każdego dnia jego zasięg bezpośrednio dotyka kolejne gospodarstwa czy siedziby przedsiębiorstw. Rozwój ten sprzyja rozwoju kreacji, które […]

Czytaj całość...

Ogromna popularność zakupów w sieci!

Łatwy i tani dostęp do internetu sprawia, że bardzo wiele ludzi korzysta dziś z oferty jaką daje sprzedaż online. Nie […]

Czytaj całość...

Sklep internetowy czy aukcje internetowe?

Sprzedaż online rozwija się dziś w niesamowitym tempie. W sieci istnieje bowiem już ogrom sklepów internetowych, które oferują nam bardzo […]

Czytaj całość...

Sprzedaż w internecie

Internet to dziś wspaniałe miejsce na polepszenie dochodów swojej firmy. Możesz tam bowiem sprzedawać swoje usługi i produkty ponosząc przy […]

Czytaj całość...

Google Shopping czyli wiemy dlaczego porównywarki wyleciały z indexu

Tak, to już oficjalnie potwierdzona informacja. Google wchodzi z nowym produktem pod nazwą Google Shopping. To kolejny krok, który w […]

Czytaj całość...

Zwiększanie dochodów swojej firmy

Bardzo wiele osób prowadzących działalności gospodarcze decyduje się na sprzedaż swoich dóbr i usług poprzez internet. Nie ma się co […]

Czytaj całość...

Najlepsze Nośniki Reklamowe

Świat reklamy jest dość skomplikowany. Aby pojąć wszystkie tajniki i prawa rządzące tym światem, trzeba się trochę natrudzić. Reklamowanie wydaje […]

Czytaj całość...

Trend Technologiczny w 2015?

W przypadku nowych technologii stosowanych jako usługi dla ludzi, ważne są działanie marketingowe. Czyli po prostu reklama. Technologia 3D ciągle […]

Czytaj całość...

Youtube i reklama

Wiele osób i początkujących firm interesują się darmową reklamą. Darmową reklamę możemy spotkać tylko w Internecie, ale reklama taka podchodzi […]

Czytaj całość...

Szkic kolorystyczny

O doborze kolorów trzeba myśleć od samego początku projektowania wystawy. Opracowanie koncepcji ^tycznej i dobranie odpowiednich barw jest bowiem sprawą […]

Czytaj całość...

Jak zaoszczędzić pieniądze w marketingu?

Pewnie chcesz wiedzieć jak prowadzić działania marketingowe niedrogo i efektywnie. Oto 11 sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy w marketingu. Musisz wiedzieć, […]

Czytaj całość...

Świat nie wierzy reklamom

Podstawowa bariera, na którą wpadają działania marketingowe to niska wiarygodność przekazu. Klient nie wierzy bowiem, że agencja reklamowa znalazła najlepszą […]

Czytaj całość...

Google Ad Innovations: Enhanced CPC

W tak zwanym pomiędzyczasie, między testami naszego bloga, a czytaniem wartościowych artykułów polecamy szybkie video prosto od Google. Temat? Optymalizator […]

Czytaj całość...

Lubimy design, kochamy minimalism.

Obraz wart tysiąca słów…stare i przereklamowane? W gąszczu codziennych ataków pseudo form wizualnych, a także nieudolnych kreacji maszkaro graficznych szukamy […]

Czytaj całość...

Jak często zmieniać wystawę sklepową?

 Jak często zmieniać wystawę sklepową?

Częstotliwość zmiany dekoracji w oknie wystawowym nie jest jednolita dlat wszystkich sklepów. Jest ona uwarunkowana wieloma czynnikami, takimi jak branża sklepu, jego wielkość, lokalizacja. Na przykład w sklepie z obuwiem lub z konfekcją dekoracja powinna być zmieniana b z nadejściem nowej partii toru, w sklepie motoryzacyjnym zaś stosunkowo rzadziej.

Przeciętnie powinno się zmieniać dekorację co 14 dni. Niedopuszczalne są rzadsze zmiany niż przynajmniej raz w sezonie. Nie należy przy tym utożsamiać pojęcia sezonu jedynie z czterema porami roku, możni bowiem wymienić jeszcze sezon turystyczno-wczasowy, sezon szkolny, gwiazdkowo-karnawałowy. Dekoracja w oknie wystawowym ma na celu skupienie uwagi klientów, zainteresowanie ich artykułami proponowanymi przez handel. Powinna więc nie tylko przypominać potrzebach sezonowych zakupów, ale również pomagać w ich realizacji, przedstawiając towary bardziej atrakcyjne, szczególnie modne i przydatne.

Spełnienie tej roli możliwe jest dopięto wtedy, gdy zmiany dekoracji następują z pewnym wyprzedzeniem w stosunku do sezonu. Ma to również znaczenie przy organizacji pracy w punktach handlowych (odpowiednie przygotowanie personelu, rozmieszczenie reklamowanych artykułów) oraz pozwala klientom na dokonanie bardziej celowych i przemyślanych zakupów — bez tłoku zdenerwowania.
Z punktu widzenia reklamy handlowej należy pamiętać o dniach tradycyjnych zakupów. Należą do nich m.in. Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Dzień Matki, Dzień Nauczyciela, dni popularnych imienin itp.

Ponadto w niektórych regionach kraju istnieją lokalne tradycje, wpływające na zakupy określonych towarów, które też powinny znaleźć odzwierciedlenie w ekspozycji okna wystawowego. Dni tradycyjnych zakupów i święta okolicznościowe odnoszą się najczęściej do drobnych zakupów, – upominków – załatwianych w ostatniej chwili i dlatego wyprzedzenie ich w dekoracji może być odpowiednio krótsze.

Wiosna — to sezon szczególnie -Ważny z punktu widzenia reklamy. Podobnie jak przyroda budzi się na wiosnę do nowego życia, tak samo człowiek odczuwa bardziej w tym okresie potrzebę odmiany, przeobrażenia się. Zainteresowania klientów w ęzasie dokonywania zakupów mają charakter bardziej subiektywny, nie wynikają — tak jak np. w sezonie jesienno-zimowym — z potrzeb uzupełniania gospodarstwa domowego czy konieczności nabycia ciepłego płaszcza, ale raczej z dążenia do upodobnienia się do otaczającej przyrody w barwie, kroju, lekkości. W wyborze kierujemy się więc mniej rozsądkiem, a bardziei chęcią nawiązania do najnowszej mody.
Zarówno profil zakupów dokonywanych w okresie wiosennym, jak i sama pora roku powinny znaleźć odzwierciedlenie w bardziej dekoracyjnym charaktei^e okna wystawowego. Uwzględniając konieczność wyprzedzenia sezonu, wiosenne ekspozycje nie powinny się ukazywać później niż 15 marca. Wystawiamy wtedy przede wszystkim: wiosenne okrycia, odzież, galanterię, dziewiarstwo, bieliznę, cienkie pończochy, kapelusze, lekkie obuwie, środki kosmetyczne, farby, lakiery, pędzle i inne środki do odnawiania mieszkań, firanki, tkaniny dekoracyjne, odzież i sprzęt sportowy na wiosenne wycieczki.

Wystawy sklepowe na wiosnę powinny przyciągać wzrok przechodniów jasnymi kolorami, a więc z przewagą jasnej, ciepłej zieleni, bieli i żółci.

Lato — to sezon tu turystyczno-wczasowy, okres relaksu, urlopów podróży, morza, słońca i plaży, stąd też kolory lata — to intensywne żółcie i oranie. Liczne wyjazdy i wędrówki stwarzają konieczność wielu zakupów i to najczęściej w ostatnim momencie. Dlatego ważna jest wyrazistość i funkcjonalność ekspozycji. Wystawiamy zatem: lekką odzież, komplety plażowe, męskie wdzianka i letnie spodnie, koszule sportowe, obuwie tekstylne, sprzęt sportowy i turystyczny, kosmetyki do opalania, lodówki, wentylatory, weki do przetworów owocowych, owoce, warzywa, soki, nektary.

Przypadający pod koniec lata sezon szkolny powinien być zaakcentowany we wszystkich sklepach, które mogą zareklamować jakikolwiek arytykuł potrzebny do wyposażenia młodzieży szkolnej. Dekoracje podkreślające uroczysty charakter pierwszego dnia nauki powinny być radosne, dowcipne i kolorowe.

Sezon jesienno-zimowy rozpoczyna się już 15 września. Powrót z wakacji i wzmożone przy tym zainteresowania domem oraz podświadoma chęć robienia zapasów na zimę sprzyjają dokonywaniu rozmaitych zakupów. Sezon jesienno-zimowy związany jest z dokonywaniem kosztownych zakupów, dlatego — oprócz znaczenia reklamowego — istnieje jeszcze aspekt społeczny, który nakazuje odpowiednio wcześniejsze reklamowanie towarów, aby ułatwić klientowi dokonanie trudnej niekiedy sztuki właściwego wyboru. Wystawy w sezonie jesienno-zimowym — to głównie wystawy towarowe.
Elementy dekoracyjne powinny być stosowane oszczędnie. Wystawiamy przede wszystkim: płaszcze, jesionki, garsonki, garnitury, tkaniny płaszczowe, obuwie, dziewiarstwo, bieliznę, dywany, lampy, radia, telewizory, sprzęt gospodarstwa domowego.

Sezon świąteczny i karnawałowy zaczyna się właściwie już od 15 listopada. To znaczne wyprzedzenie pozwala klientom spokojnie zastanowić się nad rodzajem świątecznych prezentów oraz zaplanować budżet. Wystawa sklepowa powinna ułatwić wybór, wskazać najlepszy upominek i pod tym kątem należy głównie dobierać towary świątecznych ekspozycji. Trzeba przy tym pamiętać, że często decydujące znaczenie w wyborze danego artykułu może mieć efektowne opakowanie.

Na wystawach sklepowych wystawiamy przede wszystkim:zabawki na choinkę, słodycze, artykuły delikatesowe, książki, zabawki, galanterię, kosmetyki, ceramikę, biżuterię i artykuły o charakterze upominków, zimowy sprzęt sportowy i odzież sportową, wizytowe garnitury i suknie, odpowiednie obuwie i bieliznę.

Na wystawach świątecznych i karnawałowych, podobnie jak na I wszystkich innych, towar powinien I odgrywać decydującą rolę. Trudno I jednak wyobrazić sobie w tym sezonie wystawy, które nie zawierałyby I motywów podkreślających nastrój I zbliżających się świąt.

Podany ogólny podział roku na okresy sezonowe nie wyczerpuje wszystkich okoliczności zmuszających do zmiany dekoracji. Każdy sklep powinien mieć opracowany własny kalendarz uwzględniający



Możliwość komentowania jest wyłączona.