Wybierz ostatnie

O nas

Jesteśmy specjalistami wielu dziedzin. Lubimy co robimy, robimy co lubimy.

Eksperci z marketingu, designu, działań w internecie, grafice i sprzedaży, pomagamy każdemu w efektywny sposób

Właśnie czytasz naszego bloga, a tutaj jest nasza firmowa strona www

Kontakt

Linki

Tabela z porównaniem produktów — za i przeciw

Jak obrazowo i dobitnie zaprezentować różnice pomiędzy poszczególnymi produktami z oferty sklepu internetowego? Dobrym rozwiązaniem są tabele z porównaniami produktów. […]

Czytaj całość...

Ilość kontra jakość

Produkcja opakowań od dawien dawna zmierza w kierunku uzyskania efektu jak najwyższej jakości przy zaniżaniu kosztów i jednocześnie zapewniania klientom […]

Czytaj całość...

Jakie cechy powinny posiadać najlepsze sklepy internetowe?

Uruchomienie sklepu internetowego jest bardzo łatwe – zdecydowanie trudniej utrzymać go potem na powierzchni, gdyż prawie 60% e–sklepów upada zaledwie […]

Czytaj całość...

5 najważniejszych przykazań kampanii AdWords.

Bez względu na to czy stawiasz dopiero pierwsze kroki z AdWords czy może masz już na koncie prowadzenie kampanii – […]

Czytaj całość...

Jak tworzyć skuteczne rollupy?

Znane powiedzenie mówi, że reklama jest dźwignią handlu, ale która jest najskuteczniejsza? Obecnie na popularności zyskują rollupy, które powoli wypierają […]

Czytaj całość...

Pożyczka na SMS, czyli szybki dostęp do gotówki

Bywa, że możliwość szybkiego i łatwego pozyskania gotówki umożliwia skorzystanie z nadarzającej się okazji lub uniknięcia kłopotów związanych z brakiem […]

Czytaj całość...

Reklama nie musi być nudna!

Promocja, czyli jeden z podstawowych elementów strategii marketingowej to element  uwzględniany niemalże w każdej firmie. Bez skutecznej promocji nie jest […]

Czytaj całość...

Oszczędzanie na lokacie – mocne i słabe strony

Współcześnie banki oferują mnóstwo korzystnych dla klientów ofert, które cieszą się dużą popularnością wśród ludzi poszukujących bezpieczeństwa. Szczególnie teraz, kiedy […]

Czytaj całość...

Najlepsze lokaty bankowe – jak ich szukać?

Co prawda nie ma rozwiązań idealnych, ale istnieją takie, które są mniej lub bardziej zbliżone do poszukiwanego przez nas ideału. […]

Czytaj całość...

Zakupy w Internecie plusy i minusy ?

Zima za pasem. Sezon szaleństw na stoku zbliża się wielkimi krokami. Czas na uzupełnić brakujący sprzęt. Dziś zastanowimy się czym […]

Czytaj całość...

Zrób grę i pozyskaj bazę lojalnych klientów

Rośnie rola reklamy natywnej, stanowiącej naturalną część procesu konsumpcji treści. Coraz częściej uwaga reklamodawców kieruje się w te miejsca, które […]

Czytaj całość...

Projektowanie logo i działania marketingowe

Każda osoba prowadząca firmę pragnie, aby jej działania marketingowe były owocne i generowały stały napływ nowych klientów. Nie jest to […]

Czytaj całość...

Dlaczego warto robić zakupy przez Internet?

Żyjemy w czasach, w których trudno byłoby sobie nawet wyobrazić życie bez możliwości, jakie daje sieć internetowa. Prawda jest taka, […]

Czytaj całość...

Pendrive z logo firmy może być korzystny w marketingu!

Pendrive z nadrukiem jest obecnie jednym z najczęściej produkowanych gadżetów reklamowych. Nie można się temu dziwić, gdyż jest to gadżet […]

Czytaj całość...

najmodniejsze gadżety reklamowe

Czasy, w których jedynym gadżetem reklamowym firmy były długopisy czy smycze, powoli odchodzą w zapomnienie. Teraz, by wyróżnić się wśród […]

Czytaj całość...

Nowoczesne rozwiązania dla firm z branży zdrowia i urody

usprawnić funkcjonowanie swojego salonu urody i lepiej zarządzać czasem? Szukasz sposobu na to, aby odwiedzało go więcej klientów? Warto spróbować […]

Czytaj całość...

Agencja marketingowa, która lepsza?

Często zastanawiamy się jak ulokować zarobione przez nas pieniądze. Szukamy informacji które pozwolą nam w sposób bezpieczny, kompetentny i przed […]

Czytaj całość...

Pytania do agencji kreatywnej, marketingowej, cyfrowej – 10 najważniejszych

Zanim przedsiębiorca przystąpi do tworzenia od podstaw serwisu firmowego lub nawet przy redesignie dotychczasowego, musi wybrać ofertę agencji, która okaże […]

Czytaj całość...

Wystawy sklepowe

wystawa sklepowa

Chcesz wiedzieć wszystko o wystawie sklepowej? Chcesz sprzedawać jeszcze więcej i jeszcze lepiej? Zapraszamy do przeczytania naszego cyklu Wystawa sklepowa.

Wystawa towarowo-dekoracyjna
Jest to typ dekoracji, który obok towaru operuje elementami dekoracyjnymi mniej lub bardziej związanymi z towarem. Rola tych elementów polega na zwróceniu uwagi i zaabsorbowaniu przechodnia.

Proporcje między towarem a elementami dekoracyjnymi mogą być różne, począwszy od wystaw, gdzie elementy dekoracyjne stanowią tło do ekspozycji towarowej, a skończywszy na dekoracjach zbliżonych do scenografii teatralnych, Elementy dekoracyjne spełniają rolę tzw. wabika, zwracają uwagę przechodnia i ukierunkowują jego zainteresowanie do kupna określonego towaru. Towar pozostaje nadal
elementem pierwszoplanowym, pomimo przewagi niekiedy elementów czysto dekoracyjnych.

Jeżeli chcemy zapoznać konsumenta z nowością na rynku, urządzamy wówczas tzw. wystawę wprowadzającą. Całą wystawę przeznaczamy na eksponowanie jednego tylko artykułu lub ten nowy artykuł specjalnie wyróżniamy w ogólnej ekspozycji.

Wystawa reprezentacyjna
Dotychczas omówione wystawy miały charakter sprzedażowy, tzn. towar był w nim elementem dominującym W wystawie reprezentacyjnej towar nie jest głównym przedmiotem reklamy. Wystawa taka reklamuje sklep firmę. Dlatego najczęściej stosowana jest przez duże magazyny, gdzie wiadomo, że można dostać w zasadzie wszystko w danej branży, jak również przez sklepy o ustalonej marce i klienteli lub o ograniczonym kręgu zainteresowanych. Będą to głównie domy towarowe, salony mody, przedstawicielstwa firm itp. Wystawy takie stosują czasem …zwykłe” sklepy w celu przerwania monotonnych. W jednym charakterze utrzymywanych ekspozycji, aby zareklamować nowy artykuł.
Wystawy reprezentacyjne chętnie są urządzane także przez nom o otwarte sklepy. Wystawy te charakteryzują się małą ilością wystawionego towaru, a często nawet urządzane są bez użycia towaru. przybierają często formę bardzo swobodną o fantazyjnej kompozycji plastycznej, Zaprojektowanie i wykonanie takiej ekspozycji jest zadaniem trudnym i powinno być wykonywane przez dekoratorów plastyków o wysokich kwalifikacjach.

Wystawa okolicznościowa
Wszelkiego rodzaju święta i ważne wydarzenia znajdują odzwierciedlenie w ekspozycjach okien wystawowych. Wystawy takie różnią się w zależności od charakteru święta lub wydarzenia. Wystawa okolicznościowa powinna być jednocześnie wystawą towarową, gdyż elementy charakteryzujące okoliczności mogą stanowić jedynie uzupełnienie normalnej ekspozycji. Do wystaw okolicznościowych należą wszelkie wystawy świąteczne, imieninowe, jubileuszowe i sezonowe. Zaliczymy tu również dekoracje wystawiane z okazji świąt państwowych i wydarzeń politycznych. Tego typu dekoracje nie powinny być jednak wiązane bezpośrednio i ekspozycją towarową. Sklep posiadający więcej niż jedno okno wystawowe mole jedno z nich przeznaczyć na dekorację okolicznościową. pozostawiając w innych dekorację towarową.

Można również z ogólnej kompozycji wyraźnie -wydzielić fragment okna i w nim umieścić dekorację okolicznościową (flagę państwową, portret, plakat).

Wystawa seryjna
Wystawa seryjna odgrywa taką rolę jak plakat. Sklepy reprezentujące tę samą centralę handlową mają podobne wystawy Starają się tym utrwalić w pamięci widzów towar, nazwę lub znak producenta.



Możliwość komentowania jest wyłączona.

404