Wybierz ostatnie

O nas

Jesteśmy specjalistami wielu dziedzin. Lubimy co robimy, robimy co lubimy.

Eksperci z marketingu, designu, działań w internecie, grafice i sprzedaży, pomagamy każdemu w efektywny sposób

Właśnie czytasz naszego bloga, a tutaj jest nasza firmowa strona www

Kontakt

Linki

Agencja marketingowa, która lepsza?

Często zastanawiamy się jak ulokować zarobione przez nas pieniądze. Szukamy informacji które pozwolą nam w sposób bezpieczny, kompetentny i przed […]

Czytaj całość...

Pytania do agencji kreatywnej, marketingowej, cyfrowej – 10 najważniejszych

Zanim przedsiębiorca przystąpi do tworzenia od podstaw serwisu firmowego lub nawet przy redesignie dotychczasowego, musi wybrać ofertę agencji, która okaże […]

Czytaj całość...

Dlaczego tworzenie wartościowych treści kierujących do własnej strony ma duże znaczenie?

Każdy z nas na chwilę obecną posługuje się zarówno komputerem jak też internetem. Zanim zdecydujemy się skorzystać z usług danej […]

Czytaj całość...

Dlaczego warto korzystać z opcji Zakupy Google do promocji sklepów internetowych?

Reklama w Google AdWords to doskonała forma promocji sklepów internetowych, często rekomendowana jako jedna z najskuteczniejszych metod wsparcia sprzedaży on-line. […]

Czytaj całość...

Sklep internetowy – kiedy potrzebne są modyfikacje?

Czy posiadając sklep internetowy, zastanawiasz się nad tym, czy jego wizualna oprawa odpowiada aktualnym trendom? Może brzmi to dość snobistycznie, […]

Czytaj całość...

20 Trendów Internetowych na 2015 rok

Do czego doprowadzi nas webdesign & webdevelopment w 2015 roku? Jak co roku próbujemy wróżyć z fusów w tematyce trendów […]

Czytaj całość...

Produkt czy Usługa ?

W odniesieniu do Affiliacji jest to o tyle skomplikowany pełen „szarości” dylemat jak istota tego rodzaju aktywności w internecie. Rozważając […]

Czytaj całość...

Lampa dla zapracowanych

Zabiegani przedsiębiorcy, właściciele firm, pracownicy korporacji, urządów, i małych firm, freelancerzy. Wszystkie te grupy łączy jedna cecha – codziennie stawiają […]

Czytaj całość...

Jak założyć własny sklep internetowy z Selly?

Jeżeli rozpoczynasz własną działalność handlową w Internecie, powinieneś zadbać o kilka, niezwykle ważnych elementów. Zakładanie własnego sklepu internetowego nie należy […]

Czytaj całość...

E-klienci mają coraz większe wymagania

Konkurencja wśród sklepów internetowych jest bardzo duża. Zanim zdecydujemy się podjąć taką działalność, warto przeanalizować najnowsze badania dotyczące zachowań klientów […]

Czytaj całość...

Popularne i skuteczne rodzaje produktów reklamowych

Jak wygląda promocja firmy w obecnych czasach? Marketing internetowy przede wszystkim. Poza tym stawia się również na reklamę w innych […]

Czytaj całość...

Dlaczego kontent powinien być elementem dobrej strategii SEO

Praktyka upychania słów kluczowych w tekście nie daje już tak dobrych efektów jak kilka lat temu. Teraz w dobrze przygotowanej […]

Czytaj całość...

Wady zakupów w sieci

Niestety nie ma rzeczy doskonałych. Z tego względu zakupy w internecie posiadają kilka negatywnych aspektów. Na pewno dla wielu najważniejsze […]

Czytaj całość...

Model SaaS

Coraz częściej spotkać się z określeniem „Model SaaS” w kontekście obejmującym projekty stron WWW. Dla laika, który spotyka się z […]

Czytaj całość...

Kampania SEO – czyli jak dobrze zacząć?

Wszyscy wiemy jak trudno jest dziś wypromować własną stronę internetową. Wiemy też, że kiedy szukamy czegoś konkretnego w Internecie (wstukujemy […]

Czytaj całość...

Podstawowa forma reklamy internetowej, czyli niedoceniane internetowe bannery reklamowe

Internet się poszerza, każdego dnia jego zasięg bezpośrednio dotyka kolejne gospodarstwa czy siedziby przedsiębiorstw. Rozwój ten sprzyja rozwoju kreacji, które […]

Czytaj całość...

Ogromna popularność zakupów w sieci!

Łatwy i tani dostęp do internetu sprawia, że bardzo wiele ludzi korzysta dziś z oferty jaką daje sprzedaż online. Nie […]

Czytaj całość...

Sklep internetowy czy aukcje internetowe?

Sprzedaż online rozwija się dziś w niesamowitym tempie. W sieci istnieje bowiem już ogrom sklepów internetowych, które oferują nam bardzo […]

Czytaj całość...

Wystawy sklepowe

wystawa sklepowa

Chcesz wiedzieć wszystko o wystawie sklepowej? Chcesz sprzedawać jeszcze więcej i jeszcze lepiej? Zapraszamy do przeczytania naszego cyklu Wystawa sklepowa.

Wystawa towarowo-dekoracyjna
Jest to typ dekoracji, który obok towaru operuje elementami dekoracyjnymi mniej lub bardziej związanymi z towarem. Rola tych elementów polega na zwróceniu uwagi i zaabsorbowaniu przechodnia.

Proporcje między towarem a elementami dekoracyjnymi mogą być różne, począwszy od wystaw, gdzie elementy dekoracyjne stanowią tło do ekspozycji towarowej, a skończywszy na dekoracjach zbliżonych do scenografii teatralnych, Elementy dekoracyjne spełniają rolę tzw. wabika, zwracają uwagę przechodnia i ukierunkowują jego zainteresowanie do kupna określonego towaru. Towar pozostaje nadal
elementem pierwszoplanowym, pomimo przewagi niekiedy elementów czysto dekoracyjnych.

Jeżeli chcemy zapoznać konsumenta z nowością na rynku, urządzamy wówczas tzw. wystawę wprowadzającą. Całą wystawę przeznaczamy na eksponowanie jednego tylko artykułu lub ten nowy artykuł specjalnie wyróżniamy w ogólnej ekspozycji.

Wystawa reprezentacyjna
Dotychczas omówione wystawy miały charakter sprzedażowy, tzn. towar był w nim elementem dominującym W wystawie reprezentacyjnej towar nie jest głównym przedmiotem reklamy. Wystawa taka reklamuje sklep firmę. Dlatego najczęściej stosowana jest przez duże magazyny, gdzie wiadomo, że można dostać w zasadzie wszystko w danej branży, jak również przez sklepy o ustalonej marce i klienteli lub o ograniczonym kręgu zainteresowanych. Będą to głównie domy towarowe, salony mody, przedstawicielstwa firm itp. Wystawy takie stosują czasem …zwykłe” sklepy w celu przerwania monotonnych. W jednym charakterze utrzymywanych ekspozycji, aby zareklamować nowy artykuł.
Wystawy reprezentacyjne chętnie są urządzane także przez nom o otwarte sklepy. Wystawy te charakteryzują się małą ilością wystawionego towaru, a często nawet urządzane są bez użycia towaru. przybierają często formę bardzo swobodną o fantazyjnej kompozycji plastycznej, Zaprojektowanie i wykonanie takiej ekspozycji jest zadaniem trudnym i powinno być wykonywane przez dekoratorów plastyków o wysokich kwalifikacjach.

Wystawa okolicznościowa
Wszelkiego rodzaju święta i ważne wydarzenia znajdują odzwierciedlenie w ekspozycjach okien wystawowych. Wystawy takie różnią się w zależności od charakteru święta lub wydarzenia. Wystawa okolicznościowa powinna być jednocześnie wystawą towarową, gdyż elementy charakteryzujące okoliczności mogą stanowić jedynie uzupełnienie normalnej ekspozycji. Do wystaw okolicznościowych należą wszelkie wystawy świąteczne, imieninowe, jubileuszowe i sezonowe. Zaliczymy tu również dekoracje wystawiane z okazji świąt państwowych i wydarzeń politycznych. Tego typu dekoracje nie powinny być jednak wiązane bezpośrednio i ekspozycją towarową. Sklep posiadający więcej niż jedno okno wystawowe mole jedno z nich przeznaczyć na dekorację okolicznościową. pozostawiając w innych dekorację towarową.

Można również z ogólnej kompozycji wyraźnie -wydzielić fragment okna i w nim umieścić dekorację okolicznościową (flagę państwową, portret, plakat).

Wystawa seryjna
Wystawa seryjna odgrywa taką rolę jak plakat. Sklepy reprezentujące tę samą centralę handlową mają podobne wystawy Starają się tym utrwalić w pamięci widzów towar, nazwę lub znak producenta.



Możliwość komentowania jest wyłączona.