Wybierz ostatnie

O nas

Jesteśmy specjalistami wielu dziedzin. Lubimy co robimy, robimy co lubimy.

Eksperci z marketingu, designu, działań w internecie, grafice i sprzedaży, pomagamy każdemu w efektywny sposób

Właśnie czytasz naszego bloga, a tutaj jest nasza firmowa strona www

Kontakt

Linki

Popularne i skuteczne rodzaje produktów reklamowych

Jak wygląda promocja firmy w obecnych czasach? Marketing internetowy przede wszystkim. Poza tym stawia się również na reklamę w innych […]

Czytaj całość...

Dlaczego kontent powinien być elementem dobrej strategii SEO

Praktyka upychania słów kluczowych w tekście nie daje już tak dobrych efektów jak kilka lat temu. Teraz w dobrze przygotowanej […]

Czytaj całość...

Wady zakupów w sieci

Niestety nie ma rzeczy doskonałych. Z tego względu zakupy w internecie posiadają kilka negatywnych aspektów. Na pewno dla wielu najważniejsze […]

Czytaj całość...

Model SaaS

Coraz częściej spotkać się z określeniem „Model SaaS” w kontekście obejmującym projekty stron WWW. Dla laika, który spotyka się z […]

Czytaj całość...

Kampania SEO – czyli jak dobrze zacząć?

Wszyscy wiemy jak trudno jest dziś wypromować własną stronę internetową. Wiemy też, że kiedy szukamy czegoś konkretnego w Internecie (wstukujemy […]

Czytaj całość...

Podstawowa forma reklamy internetowej, czyli niedoceniane internetowe bannery reklamowe

Internet się poszerza, każdego dnia jego zasięg bezpośrednio dotyka kolejne gospodarstwa czy siedziby przedsiębiorstw. Rozwój ten sprzyja rozwoju kreacji, które […]

Czytaj całość...

Ogromna popularność zakupów w sieci!

Łatwy i tani dostęp do internetu sprawia, że bardzo wiele ludzi korzysta dziś z oferty jaką daje sprzedaż online. Nie […]

Czytaj całość...

Sklep internetowy czy aukcje internetowe?

Sprzedaż online rozwija się dziś w niesamowitym tempie. W sieci istnieje bowiem już ogrom sklepów internetowych, które oferują nam bardzo […]

Czytaj całość...

Sprzedaż w internecie

Internet to dziś wspaniałe miejsce na polepszenie dochodów swojej firmy. Możesz tam bowiem sprzedawać swoje usługi i produkty ponosząc przy […]

Czytaj całość...

Google Shopping czyli wiemy dlaczego porównywarki wyleciały z indexu

Tak, to już oficjalnie potwierdzona informacja. Google wchodzi z nowym produktem pod nazwą Google Shopping. To kolejny krok, który w […]

Czytaj całość...

Zwiększanie dochodów swojej firmy

Bardzo wiele osób prowadzących działalności gospodarcze decyduje się na sprzedaż swoich dóbr i usług poprzez internet. Nie ma się co […]

Czytaj całość...

Najlepsze Nośniki Reklamowe

Świat reklamy jest dość skomplikowany. Aby pojąć wszystkie tajniki i prawa rządzące tym światem, trzeba się trochę natrudzić. Reklamowanie wydaje […]

Czytaj całość...

Trend Technologiczny w 2015?

W przypadku nowych technologii stosowanych jako usługi dla ludzi, ważne są działanie marketingowe. Czyli po prostu reklama. Technologia 3D ciągle […]

Czytaj całość...

Youtube i reklama

Wiele osób i początkujących firm interesują się darmową reklamą. Darmową reklamę możemy spotkać tylko w Internecie, ale reklama taka podchodzi […]

Czytaj całość...

Szkic kolorystyczny

O doborze kolorów trzeba myśleć od samego początku projektowania wystawy. Opracowanie koncepcji ^tycznej i dobranie odpowiednich barw jest bowiem sprawą […]

Czytaj całość...

Jak zaoszczędzić pieniądze w marketingu?

Pewnie chcesz wiedzieć jak prowadzić działania marketingowe niedrogo i efektywnie. Oto 11 sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy w marketingu. Musisz wiedzieć, […]

Czytaj całość...

Świat nie wierzy reklamom

Podstawowa bariera, na którą wpadają działania marketingowe to niska wiarygodność przekazu. Klient nie wierzy bowiem, że agencja reklamowa znalazła najlepszą […]

Czytaj całość...

Google Ad Innovations: Enhanced CPC

W tak zwanym pomiędzyczasie, między testami naszego bloga, a czytaniem wartościowych artykułów polecamy szybkie video prosto od Google. Temat? Optymalizator […]

Czytaj całość...

Wystawy sklepowe

wystawa sklepowa reklama Wystawy sklepowe

Chcesz wiedzieć wszystko o wystawie sklepowej? Chcesz sprzedawać jeszcze więcej i jeszcze lepiej? Zapraszamy do przeczytania naszego cyklu Wystawa sklepowa.

Wystawa towarowo-dekoracyjna
Jest to typ dekoracji, który obok towaru operuje elementami dekoracyjnymi mniej lub bardziej związanymi z towarem. Rola tych elementów polega na zwróceniu uwagi i zaabsorbowaniu przechodnia.

Proporcje między towarem a elementami dekoracyjnymi mogą być różne, począwszy od wystaw, gdzie elementy dekoracyjne stanowią tło do ekspozycji towarowej, a skończywszy na dekoracjach zbliżonych do scenografii teatralnych, Elementy dekoracyjne spełniają rolę tzw. wabika, zwracają uwagę przechodnia i ukierunkowują jego zainteresowanie do kupna określonego towaru. Towar pozostaje nadal
elementem pierwszoplanowym, pomimo przewagi niekiedy elementów czysto dekoracyjnych.

Jeżeli chcemy zapoznać konsumenta z nowością na rynku, urządzamy wówczas tzw. wystawę wprowadzającą. Całą wystawę przeznaczamy na eksponowanie jednego tylko artykułu lub ten nowy artykuł specjalnie wyróżniamy w ogólnej ekspozycji.

Wystawa reprezentacyjna
Dotychczas omówione wystawy miały charakter sprzedażowy, tzn. towar był w nim elementem dominującym W wystawie reprezentacyjnej towar nie jest głównym przedmiotem reklamy. Wystawa taka reklamuje sklep firmę. Dlatego najczęściej stosowana jest przez duże magazyny, gdzie wiadomo, że można dostać w zasadzie wszystko w danej branży, jak również przez sklepy o ustalonej marce i klienteli lub o ograniczonym kręgu zainteresowanych. Będą to głównie domy towarowe, salony mody, przedstawicielstwa firm itp. Wystawy takie stosują czasem …zwykłe” sklepy w celu przerwania monotonnych. W jednym charakterze utrzymywanych ekspozycji, aby zareklamować nowy artykuł.
Wystawy reprezentacyjne chętnie są urządzane także przez nom o otwarte sklepy. Wystawy te charakteryzują się małą ilością wystawionego towaru, a często nawet urządzane są bez użycia towaru. przybierają często formę bardzo swobodną o fantazyjnej kompozycji plastycznej, Zaprojektowanie i wykonanie takiej ekspozycji jest zadaniem trudnym i powinno być wykonywane przez dekoratorów plastyków o wysokich kwalifikacjach.

Wystawa okolicznościowa
Wszelkiego rodzaju święta i ważne wydarzenia znajdują odzwierciedlenie w ekspozycjach okien wystawowych. Wystawy takie różnią się w zależności od charakteru święta lub wydarzenia. Wystawa okolicznościowa powinna być jednocześnie wystawą towarową, gdyż elementy charakteryzujące okoliczności mogą stanowić jedynie uzupełnienie normalnej ekspozycji. Do wystaw okolicznościowych należą wszelkie wystawy świąteczne, imieninowe, jubileuszowe i sezonowe. Zaliczymy tu również dekoracje wystawiane z okazji świąt państwowych i wydarzeń politycznych. Tego typu dekoracje nie powinny być jednak wiązane bezpośrednio i ekspozycją towarową. Sklep posiadający więcej niż jedno okno wystawowe mole jedno z nich przeznaczyć na dekorację okolicznościową. pozostawiając w innych dekorację towarową.

Można również z ogólnej kompozycji wyraźnie -wydzielić fragment okna i w nim umieścić dekorację okolicznościową (flagę państwową, portret, plakat).

Wystawa seryjna
Wystawa seryjna odgrywa taką rolę jak plakat. Sklepy reprezentujące tę samą centralę handlową mają podobne wystawy Starają się tym utrwalić w pamięci widzów towar, nazwę lub znak producenta.



Możliwość komentowania jest wyłączona.