Wybierz ostatnie

O nas

Jesteśmy specjalistami wielu dziedzin. Lubimy co robimy, robimy co lubimy.

Eksperci z marketingu, designu, działań w internecie, grafice i sprzedaży, pomagamy każdemu w efektywny sposób

Właśnie czytasz naszego bloga, a tutaj jest nasza firmowa strona www

Kontakt

Linki

Rysowanie w rzutach ortogonalnych

Jedną z koniecznych czynności przy dekorowaniu wystawy jest opracowanie projektu. Najbardziej doświadczony piastyk-dekorator nie podejmie się wykonania dekoracji wystawy przed […]

Czytaj całość...

Unikalny wygląd strony WWW

Przedsiębiorca działający na wolnym rynku z definicji jest jednym z wielu podmiotów oferujących produkt możliwe, że lepszy od konkurencji ale […]

Czytaj całość...

Ochrona i zabezpieczenie wystaw od słońca

Wystawa zbyt mocno nasłoneczniona nie spełnia swej roli towar na niej płowieje lub psuje się, a widoczność ekspozycji jest wyraźnie […]

Czytaj całość...

Podział okna wystawowego

Na podstawie licznych obserwacji i przeprowadzonych badań ustalono, że stopień skupienia uwagi przechodniów jest różny w poszczególnych częściach. wystawy. Możemy […]

Czytaj całość...

Planowanie działań marketingowych w internecie

Jeżeli planujesz kampanię lub działania marketingowe skupić należy się na wszystkich elementach przedsięwzięcia, które mają być skierowane do grupy docelowej. Należy […]

Czytaj całość...

Jak dobrać wizerunek firmy by sprzedawała?

Wizerunek firmy to subiektywne wyobrażenie lub obraz danej marki, produktu lub persony w oczach odbiorców. Może on być tożsamy z […]

Czytaj całość...

Multi Channel Funnel w Google Analitycs

Chcesz zobaczyć, jak wszystkie działania marketingowe współpracują w celu stworzenia konwersji? Nowa funkcja Multi-Channel Funnel w Google Analytics pokazuje to […]

Czytaj całość...

Pocenie i lustrzenie się szyb

Pocenie się szyb. Aby okno wystawowe dobrze spełniało swoje zadanie, musimy usuwać wszelkiego rodzaju przeszkody utrudniające widoczność. Jedną z takich […]

Czytaj całość...

Wpływ branży na wielkość witryny sklepowej

Każdy sklep lub zakład usługowy powinien mieć taką witrynę, która stwarzałaby najlepsze warunki do oglądania wystawionego towaru. W nowym budownictwie […]

Czytaj całość...

Dystrybucja produktów i sprzedaż w internecie

Dystrybucja to udostępnianie produktu i usługi klientom. Dystrybucja może być pośrednia i bezpośrednia. Aby zadbać o dobrą dystrybucję pośrednią musisz […]

Czytaj całość...

Znaczenie liternictwa w reklamie

Typografia, liternictwo, piśmiennictwo…czyli tajniki przekazu tekstowego w formie graficznej. Jednym z podstawowych elementów wszelkiej reklamy wizualnej jest liternictwo. Najbardziej komunikatywny […]

Czytaj całość...

Darmowa reklama i marketing w internecie i nie tylko

Nie licząc klasycznej reklamy jaką widzimy na codzień w mediach, promocjach produktów, sprzedaży bezpośredniej, istnieje wiele innych opcji jakie daje […]

Czytaj całość...

PR a marketing

Eksperci od marketingu często łapią się za głowy, kiedy widzą w jaki sposób organizowane i prowadzone są działania z tego […]

Czytaj całość...

Krótki zarys historii handlu i reklamy

Reklama jest to działalność mająca na celu rozpowszechnianie określonych wiadomości o towarach i usługach. Reklama socjalistyczna polega na przekazywaniu informacji, […]

Czytaj całość...

Strategia marketingowa i produkt wirtualny

Uwierz w marketing, to dzięki niemu wiele produktów, które są przeciętne stały się niezwykle znanymi. Pracując z klientami, często spotykamy […]

Czytaj całość...

Marketing produktu

Jeżeli musimy dokonać wyboru, co lepiej wybrać: inwestycję w marketing produktu, czy zainwestować w jego jakość? Czy dobry produkt sam […]

Czytaj całość...

Typografia – Znaki

W liternictwie do celów reklamy handlowej używa się dwóch rodzajów znaków: kropki, przecinka, wykrzyknika itp., tj. znaków wynikających z zasad […]

Czytaj całość...

Marketing i design szybko, tanio i jak?

Klient mówi, że chce szybko, tanio i dobrze? A może chce tylko tanio, a potem narzeka, że jest długo i […]

Czytaj całość...

Wystawy sklepowe

wystawa sklepowa reklama Wystawy sklepowe

Chcesz wiedzieć wszystko o wystawie sklepowej? Chcesz sprzedawać jeszcze więcej i jeszcze lepiej? Zapraszamy do przeczytania naszego cyklu Wystawa sklepowa.

Wystawa towarowo-dekoracyjna
Jest to typ dekoracji, który obok towaru operuje elementami dekoracyjnymi mniej lub bardziej związanymi z towarem. Rola tych elementów polega na zwróceniu uwagi i zaabsorbowaniu przechodnia.

Proporcje między towarem a elementami dekoracyjnymi mogą być różne, począwszy od wystaw, gdzie elementy dekoracyjne stanowią tło do ekspozycji towarowej, a skończywszy na dekoracjach zbliżonych do scenografii teatralnych, Elementy dekoracyjne spełniają rolę tzw. wabika, zwracają uwagę przechodnia i ukierunkowują jego zainteresowanie do kupna określonego towaru. Towar pozostaje nadal
elementem pierwszoplanowym, pomimo przewagi niekiedy elementów czysto dekoracyjnych.

Jeżeli chcemy zapoznać konsumenta z nowością na rynku, urządzamy wówczas tzw. wystawę wprowadzającą. Całą wystawę przeznaczamy na eksponowanie jednego tylko artykułu lub ten nowy artykuł specjalnie wyróżniamy w ogólnej ekspozycji.

Wystawa reprezentacyjna
Dotychczas omówione wystawy miały charakter sprzedażowy, tzn. towar był w nim elementem dominującym W wystawie reprezentacyjnej towar nie jest głównym przedmiotem reklamy. Wystawa taka reklamuje sklep firmę. Dlatego najczęściej stosowana jest przez duże magazyny, gdzie wiadomo, że można dostać w zasadzie wszystko w danej branży, jak również przez sklepy o ustalonej marce i klienteli lub o ograniczonym kręgu zainteresowanych. Będą to głównie domy towarowe, salony mody, przedstawicielstwa firm itp. Wystawy takie stosują czasem …zwykłe” sklepy w celu przerwania monotonnych. W jednym charakterze utrzymywanych ekspozycji, aby zareklamować nowy artykuł.
Wystawy reprezentacyjne chętnie są urządzane także przez nom o otwarte sklepy. Wystawy te charakteryzują się małą ilością wystawionego towaru, a często nawet urządzane są bez użycia towaru. przybierają często formę bardzo swobodną o fantazyjnej kompozycji plastycznej, Zaprojektowanie i wykonanie takiej ekspozycji jest zadaniem trudnym i powinno być wykonywane przez dekoratorów plastyków o wysokich kwalifikacjach.

Wystawa okolicznościowa
Wszelkiego rodzaju święta i ważne wydarzenia znajdują odzwierciedlenie w ekspozycjach okien wystawowych. Wystawy takie różnią się w zależności od charakteru święta lub wydarzenia. Wystawa okolicznościowa powinna być jednocześnie wystawą towarową, gdyż elementy charakteryzujące okoliczności mogą stanowić jedynie uzupełnienie normalnej ekspozycji. Do wystaw okolicznościowych należą wszelkie wystawy świąteczne, imieninowe, jubileuszowe i sezonowe. Zaliczymy tu również dekoracje wystawiane z okazji świąt państwowych i wydarzeń politycznych. Tego typu dekoracje nie powinny być jednak wiązane bezpośrednio i ekspozycją towarową. Sklep posiadający więcej niż jedno okno wystawowe mole jedno z nich przeznaczyć na dekorację okolicznościową. pozostawiając w innych dekorację towarową.

Można również z ogólnej kompozycji wyraźnie -wydzielić fragment okna i w nim umieścić dekorację okolicznościową (flagę państwową, portret, plakat).

Wystawa seryjna
Wystawa seryjna odgrywa taką rolę jak plakat. Sklepy reprezentujące tę samą centralę handlową mają podobne wystawy Starają się tym utrwalić w pamięci widzów towar, nazwę lub znak producenta.



Możliwość komentowania jest wyłączona.