Wybierz ostatnie

O nas

Jesteśmy specjalistami wielu dziedzin. Lubimy co robimy, robimy co lubimy.

Eksperci z marketingu, designu, działań w internecie, grafice i sprzedaży, pomagamy każdemu w efektywny sposób

Właśnie czytasz naszego bloga, a tutaj jest nasza firmowa strona www

Kontakt

Linki

SEO/SEM

some weirdo value

Czytaj całość...

Marketing szeptany jak zastosować?

Najsilniejszy z możliwych odłamów skutecznego marketingu, marketing szeptany. Czy wiesz jak zastosować i wykorzysta go do promocji firmy? Jedną z […]

Czytaj całość...

Pokaż swoje spotkanie na żywo dzięki Google+ Hangouts On Air

Google w 2011 roku zaprezentowało swoją nowoczesną usługę Hangouts On Air tylko wybranym partnerom. Mogli oni zorganizować spotkania na żywo […]

Czytaj całość...

Jak przyzwyczaić klienta do marki?

Czy należy edukować klienta po to, żeby przyzwyczaić go do marki, czy jedynie grać na jego emocjach? Przyzwyczajenie klienta do […]

Czytaj całość...

Stare i nowe oblicze Facebook’a w służbie firmy

Niezależnie od tego, jakie jest nasze zdanie o sieciach społecznościowych i czy w ogóle mamy w nich swoje prywatne profile, […]

Czytaj całość...

Marketing dla sklepu internetowego

Czy skuteczny marketing to wszystko czego potrzebuje sklep internetowy? Agencja marketingowa może zadbać o to by sklep internetowy prowadzony przez […]

Czytaj całość...

3GA | agencja marketingowa

Mamy nową stronę www, to już nie tajemnica ale sprawdź jej najgłębsze zakamarki i tajemnice. Dowiesz się paru rzeczy o […]

Czytaj całość...

Typograficzne elementy projektowania liter

Jeśli przyjrzymy się typografii to możemy wyróżnić przynajmniej kilka jej rodzajów. Pierwszy dotyczy układu graficznego strony internetowej, drugi wszystkich aspektów […]

Czytaj całość...

Podział okna wystawowego

  Na podstawie licznych obserwacji t przeprowadzonych badań ustalono że stopień skupienia uwagi przechodniów jest różny w poszczególnych częściach wystawy. […]

Czytaj całość...

Kampania SEO – czyli jak dobrze zacząć?

Wszyscy wiemy jak trudno jest dziś wypromować własną stronę internetową. Wiemy też, że kiedy szukamy czegoś konkretnego w Internecie (wstukujemy […]

Czytaj całość...

Podstawowa forma reklamy internetowej, czyli niedoceniane internetowe bannery reklamowe

Internet się poszerza, każdego dnia jego zasięg bezpośrednio dotyka kolejne gospodarstwa czy siedziby przedsiębiorstw. Rozwój ten sprzyja rozwoju kreacji, które […]

Czytaj całość...

Google Shopping czyli wiemy dlaczego porównywarki wyleciały z indexu

Tak, to już oficjalnie potwierdzona informacja. Google wchodzi z nowym produktem pod nazwą Google Shopping. To kolejny krok, który w […]

Czytaj całość...

Szkic kolorystyczny

O doborze kolorów trzeba myśleć od samego początku projektowania wystawy. Opracowanie koncepcji ^tycznej i dobranie odpowiednich barw jest bowiem sprawą […]

Czytaj całość...

Jak zaoszczędzić pieniądze w marketingu?

Pewnie chcesz wiedzieć jak prowadzić działania marketingowe niedrogo i efektywnie. Oto 11 sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy w marketingu. Musisz wiedzieć, […]

Czytaj całość...

Świat nie wierzy reklamom

Podstawowa bariera, na którą wpadają działania marketingowe to niska wiarygodność przekazu. Klient nie wierzy bowiem, że agencja reklamowa znalazła najlepszą […]

Czytaj całość...

Technika wykonywania szkiców

Najlepiej jest szkicować miękkim ołówkiem na tzw. szkicówce (pergaminie) lub kalce technicznej. Istnieje wówczas możliwość łatwego przerysowania za każdym razem […]

Czytaj całość...

Google Ad Innovations: Enhanced CPC

W tak zwanym pomiędzyczasie, między testami naszego bloga, a czytaniem wartościowych artykułów polecamy szybkie video prosto od Google. Temat? Optymalizator […]

Czytaj całość...

Lubimy design, kochamy minimalism.

Obraz wart tysiąca słów…stare i przereklamowane? W gąszczu codziennych ataków pseudo form wizualnych, a także nieudolnych kreacji maszkaro graficznych szukamy […]

Czytaj całość...

Wystawy sklepowe

wystawa sklepowa reklama Wystawy sklepowe

Chcesz wiedzieć wszystko o wystawie sklepowej? Chcesz sprzedawać jeszcze więcej i jeszcze lepiej? Zapraszamy do przeczytania naszego cyklu Wystawa sklepowa.

Wystawa towarowo-dekoracyjna
Jest to typ dekoracji, który obok towaru operuje elementami dekoracyjnymi mniej lub bardziej związanymi z towarem. Rola tych elementów polega na zwróceniu uwagi i zaabsorbowaniu przechodnia.

Proporcje między towarem a elementami dekoracyjnymi mogą być różne, począwszy od wystaw, gdzie elementy dekoracyjne stanowią tło do ekspozycji towarowej, a skończywszy na dekoracjach zbliżonych do scenografii teatralnych, Elementy dekoracyjne spełniają rolę tzw. wabika, zwracają uwagę przechodnia i ukierunkowują jego zainteresowanie do kupna określonego towaru. Towar pozostaje nadal
elementem pierwszoplanowym, pomimo przewagi niekiedy elementów czysto dekoracyjnych.

Jeżeli chcemy zapoznać konsumenta z nowością na rynku, urządzamy wówczas tzw. wystawę wprowadzającą. Całą wystawę przeznaczamy na eksponowanie jednego tylko artykułu lub ten nowy artykuł specjalnie wyróżniamy w ogólnej ekspozycji.

Wystawa reprezentacyjna
Dotychczas omówione wystawy miały charakter sprzedażowy, tzn. towar był w nim elementem dominującym W wystawie reprezentacyjnej towar nie jest głównym przedmiotem reklamy. Wystawa taka reklamuje sklep firmę. Dlatego najczęściej stosowana jest przez duże magazyny, gdzie wiadomo, że można dostać w zasadzie wszystko w danej branży, jak również przez sklepy o ustalonej marce i klienteli lub o ograniczonym kręgu zainteresowanych. Będą to głównie domy towarowe, salony mody, przedstawicielstwa firm itp. Wystawy takie stosują czasem …zwykłe” sklepy w celu przerwania monotonnych. W jednym charakterze utrzymywanych ekspozycji, aby zareklamować nowy artykuł.
Wystawy reprezentacyjne chętnie są urządzane także przez nom o otwarte sklepy. Wystawy te charakteryzują się małą ilością wystawionego towaru, a często nawet urządzane są bez użycia towaru. przybierają często formę bardzo swobodną o fantazyjnej kompozycji plastycznej, Zaprojektowanie i wykonanie takiej ekspozycji jest zadaniem trudnym i powinno być wykonywane przez dekoratorów plastyków o wysokich kwalifikacjach.

Wystawa okolicznościowa
Wszelkiego rodzaju święta i ważne wydarzenia znajdują odzwierciedlenie w ekspozycjach okien wystawowych. Wystawy takie różnią się w zależności od charakteru święta lub wydarzenia. Wystawa okolicznościowa powinna być jednocześnie wystawą towarową, gdyż elementy charakteryzujące okoliczności mogą stanowić jedynie uzupełnienie normalnej ekspozycji. Do wystaw okolicznościowych należą wszelkie wystawy świąteczne, imieninowe, jubileuszowe i sezonowe. Zaliczymy tu również dekoracje wystawiane z okazji świąt państwowych i wydarzeń politycznych. Tego typu dekoracje nie powinny być jednak wiązane bezpośrednio i ekspozycją towarową. Sklep posiadający więcej niż jedno okno wystawowe mole jedno z nich przeznaczyć na dekorację okolicznościową. pozostawiając w innych dekorację towarową.

Można również z ogólnej kompozycji wyraźnie -wydzielić fragment okna i w nim umieścić dekorację okolicznościową (flagę państwową, portret, plakat).

Wystawa seryjna
Wystawa seryjna odgrywa taką rolę jak plakat. Sklepy reprezentujące tę samą centralę handlową mają podobne wystawy Starają się tym utrwalić w pamięci widzów towar, nazwę lub znak producenta.



Możliwość komentowania jest wyłączona.